STRATEGIA WEJŚCIA NA RYNKI ZAGRANICZNE PRZEDSIĘBIORSTWA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWEGO "KAMA" ALEKSANDRA BEDNAREK CELEM WZROSTU EKSPORTU FIRMY

Celem projektu jest opracowanie takiego modelu biznesowego firmy, który poprzez właściwie dopasowaną ofertę do rynków zagranicznych w zakresie produkcji komponentów z tworzyw sztucznych do produkcji przesłon okiennych, pozwoli firmie na stworzenie konkurencyjnej oferty dla zagranicznego klienta. Cel zostanie osiągnięty poprzez stworzenie modelu strategii wejścia na rynki zagraniczne z ofertą Wnioskodawcy, oferującego produkcję różnorodnych systemów przesłon okiennych, mechanizmów i elementów do żaluzji poziomych, jak i wprowadzania na rynek innowacyjnych rozwiązań w branży przesłon okiennych, jak i urządzeń niezbędnych do produkcji i obróbki każdego systemu przesłon okiennych. Opracowany Model Biznesowy Wnioskodawcy na rynki zagraniczne przyczyni się do zwiększenia sprzedaży eksportowej, zintensyfikowania powiązań z docelową grupą zagranicznych partnerów, zwiększenia rozpoznawalności marki na wybranych rynkach zagranicznych, zdiagnozowanych w modelu biznesowym.

Dofinansowanie projektu z UE: 31000,00 PLN